Умови повернення:
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року (за чинною редакцією), лікарські препарати й засоби, предмети сангігієни, парфумерно-косметичні вироби поверненню й обміну не підлягають.
Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості
1. Якщо ви отримали не той товар, що замовляли або якщо ви отримали не все замовлення.
2. Якщо у будь-якому з товарів не працює дозатор.
Ми зробимо обмін товару за наш рахунок.
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти.
Процедура повернення/обміну товару Неналежної якості:
-зателефонуйте на номер +38 (096) 738 09 91 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником Нова Пошта.
Дані для відправлення товару
Відділення Нової Пошти №250, місто Київ
Отримувач Назаренко Дмитро Миколайович, номер телефону +38 (096) 738 09 91
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на електронну пошту naturalezzabox@gmail.com
-після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Послуги перевізників відбуваються за рахунок Продавця.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів.
Повернення коштів здійснюється на картку, з якої була оплата.
Увага!
Коли ви приймаєте доставку, в присутності кур'єра або співробітника Нової Пошти добре огляньте товар (чи відповідає він замовленому, чи влаштовує Вас його зовнішній вигляд). Не порушуйте цілісність упаковки. Рекламації приймаються в момент доставки, при збереженні цілісності упаковки.
Ми цінуємо наших клієнтів і завжди йдемо до Вас на зустріч, тому випадки повернення будуть розглядатися в індивідуальному порядку, за умови, що упаковка не розкрита й не пошкоджена.
Ми страхуємо ваші посилки на повну вартість, і відповідальність за цілісність перевезення несе перевізник.